Return to site

Hoe marketing en verkoop op één lijn een omzet boost geeft

Tijden veranderen!

· Verkoopmotor

Je hebt misschien gemerkt dat potentiële klanten meer tijd besteden aan vooronderzoek bij het aankopen van een dienst of product.

Ze onderzoeken online de diensten en producten, vergelijken de expertise van bedrijven en lezen de recensies van klanten.

Door al dit vooronderzoek verloopt het verkoopproces anders dan vroeger.

Voor de meeste B2B-bedrijven is nu de realiteit dat 70% van de koopbeslissingen al wordt genomen voordat er met het bedrijf contact is opgenomen.

Het is duidelijk dat het verkoopproces niet meer begint met een gesprek met iemand van verkoop. Het begint wanneer ze je content vinden

Dus wat kan je doen om dit gat te dichten?

De onderstaande infographic van BD Ventures laat je de top vijf van mogelijkheden zien om dit gat te dichten en direct opbrengst groei te realiseren.

  • Blijf top of mind met lead nurturing emails
  • Gebruik lead scoring om te bepalen welke leads ready-to-sign zijn voor het verkoop team
  • Meet (harde) resultaten en gebruik ze voor verbeteringen 

Laat weten hoe je hierover denkt in het commentaar deel onderaan deze post.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly