• Hallo, mag ik mij even voorstellen?

    Mijn naam is Ronald Kloots. Ik ben oprichter van KlantenScoren.nl en al ruim 20 jaar actief als ondernemer in offline en online marketing en CRM. De afgelopen jaren help ik bedrijven om het maximale aantal klanten te halen uit hun online bezoekers (website & social media) met de Verkoopmotor.

    "Mijn motto: aandacht geven is aandacht krijgen"

    Frustratie

    Ondanks mijn kennis en ervaring op dit gebied, vond ik het altijd een worsteling om mijn online bezoekers vast te houden en efficiënt op te volgen. Het kostte me (te)veel tijd, ik liep achter de feiten aan en benutte de leads die ik verzameld had onvoldoende. Ik weet zeker dat ik hierdoor veel potentiële klanten ben kwijtgeraakt. Ongelooflijk zonde!

    Oplossing

    Dat is nu verleden tijd. Ik heb een Verkoopmotor ontwikkeld waarmee ik mijn online bezoekers op mijn mailinglist krijg én systematisch opvolg. Volledig automatisch. Non-stop. Door mijn leads zorgvuldig gerichte aandacht te geven, bouw ik stap voor stap een relatie met hen op. Als ze ready-to-sign zijn, stuurt de Verkoopmotor mij een e-mail met contact gegevens en bel ik om een afspraak te maken. Koud bellen is hierdoor verleden tijd.


    Het werkt niet alleen voor mij: andere sectoren zoals recruiting, coaching, ICT, detachering en retail zijn er ook - met succes - mee aan de slag gegaan. Ze missen nu geen enkele potentiële klant meer!

     

    De Verkoopmotor

    De Verkoopmotor werkt - simpel gezegd - als volgt: bezoekers van je website vullen een e-mailadres in in ruil voor een digitaal presentje, bijvoorbeeld 10 tips om … De Verkoopmotor VANGT hiermee de online bezoekers en VULT de mailinglist met hun e-mailadressen.

     

    Vervolgens VERZENDT de Verkoopmotor het digitale presentje en VERSTUURT druppelsgewijs een serie e-mails (DRIP). Met als doel om met zoveel mogelijk potentiële klanten een afspraak te kunnen maken.

     

    Content

    Voor alle duidelijkheid: teksten zijn een belangrijk onderdeel van de Verkoopmotor. Je wilt immers dat je e-mails geopend worden, gelezen worden en uiteindelijk zoveel vertrouwen wekken dat de lezers een afspraak met je willen maken.

    Vervolg

    De komende tijd stuurt mijn Verkoopmotor je regelmatig een e-mail met informatie die je helpt om ook een Verkoopmotor te bouwen. Je ontdekt dan hoe je met een Verkoopmotor geen enkele online potentiële klant meer hoeft te missen. Ik weet zeker dat veel van die informatie nieuw voor je is.

    Op naar méér klanten scoren!

All Posts
×