• Wie zijn wij?

    Wij leveren de Verkoopmotor. Een online e-mail marketing automation systeem dat bedrijven helpt om het maximale aantal klanten te halen uit hun online bezoekers (van website, blog & social media). Deze Verkoopmotor wordt op maat gebouwd met de oplossingen van onze gerenommeerde partner ActiveCampaign.

     

    Begin 2015 heeft Ronald Kloots van Klantenscoren.nl de Verkoopmotor ontwikkeld. Hiermee helpt hij het klein en middelgrote MKB om met marketing automatisering een mailinglist te bouwen te vullen en te benutten. Met als doel om meer klanten te krijgen uit online inspanningen.


    “Ik ben ruim 20 jaar actief als ondernemer in relatiebeheer en CRM. Ondanks mijn kennis en ervaring op dit gebied vond ik het altijd een worsteling om mijn online bezoekers efficiënt op te volgen. Het kostte me (te) veel tijd, ik liep achter de feiten aan en benutte de stapel visitekaartjes die ik verzameld heb op netwerkbijeenkomsten en dergelijke onvoldoende.

     

    Ik weet zeker dat ik hierdoor veel potentiële klanten ben kwijtgeraakt. Ongelooflijk zonde!
     

    Dat is nu verleden tijd. Ik heb een systeem - de Verkoopmotor - ontwikkeld waarmee ik mijn online bezoekers op mijn mailinglist krijg én systematisch opvolg. Volledig automatisch. Non-stop. En ik kan ook nog eens met één druk op de knop mijn verzamelde visitekaartjes erin mee laten nemen. Met de Verkoopmotor weet ik van elke online bezoeker binnen 15 dagen of er echte interesse in mijn bedrijf is om een afspraak te maken.”

     

    Ronald Kloots bouwt de systemen, Lizzy de Wilde schrijft de teksten. We bundelen onze krachten om zoveel mogelijk klanten te maken van online bezoekers.


    “Goede content is een essentieel onderdeel van e-mailmarketing. Het gaat immers om communicatie, het overbrengen van een boodschap, het opbouwen van een relatie. Ik werk sinds 2000 als tekstschrijver en streef er altijd naar om teksten te schrijven die ‘lezen als een trein’. Makkelijk te lezen, moeilijk te vergeten. En dat is ook precies het kenmerk van goede content!”
     

    Ronald Kloots

    Marketing Automation

    LinkedIn

    "Het is mijn overtuiging dat 50% van het MKB honderdduizenden euro’s laat liggen!"

    Lizzy de Wilde

    "Als je wilt dat mensen jou leren kennen, zul je eerst je verhaal moeten vertellen.”

  • Aandacht Krijgen

    Focus op klanten scoren!
    Geen zware marketing theorie, maar een echt verhaal uit de MKB praktijk - Ronald Kloots

  • Social Media

    Hier de laatste berichten!

All Posts
×